12/11/2016

Let the sun shine



Vorige week had ik herfstvakantie. Wat is die voorbij gevlogen! Ik had zoveel deadlines (8!!!) tegen deze week, waardoor ik constant bezig was voor school. Gelukkig is het allemaal in orde gekomen en kan ik nu weer ontspannen want het is alweer een verlengd weekend. Yeey!!
Deze foto's zijn enkele weken geleden gemaakt, toen droeg ik nog een zomers bloesje. Ik denk dat ik dit vanaf deze week niet meer vaak zal moeten dragen. Nu is het tijd voor sjaals en dikke truien. Warme chocomelk en theetjes. Kaarsjes en kerstversiering. De winter is wel gezellig, maar toch ben ik meer een zomer meisje.  Luchtige kleedjes en nooit te koud, zalig gewoon. 
Wat is jullie favoriete seizoen?


Details: top New Look - trui Vero Moda - broek Vero Moda - schoenen Kets



No comments:

Post a Comment