16/10/2016

Little girl with a maxi skirt


Ken je dat gevoel? Je hebt een nieuw kledingstuk gekocht. Je bent super blij met je nieuwe aanwinst, maar je bent er ook wel onzeker over doordat het net wat anders is dan anders. Dit heb ik de laatste tijd steeds vaker. Ik beweer niet dat mijn kledingstijl zo verschillend is van de meesten, maar ik hou wel van unieke en aparte stukken. Dit had ik ook bij deze rok. Ik hou echt van maxi skirts, maar weet nooit 100% zeker als het mij wel echt staat aangezien ik nogal klein ben.

Aan deze onzekerheid wil ik dringend iets veranderen. Mensen kijken inderdaad vaker naar dit soort outfits, maar meestal krijg ik ook veel complimentjes als ik deze items draag. Dus misschien hoef ik helemaal niet zo onzeker te zijn en moet ik het gewoon vaker dragen. Niet twijfelen gewoon doen! Uiteindelijk hoef je geen rekening te houden met anderen, zolang jij het mooi vindt is het goed! 

Wat vinden jullie hiervan? Zijn jullie ook soms onzeker en hoe pak je het aan? Laat het mij zeker weten!


Details: rok H&M - T-shirt Only - Ballerina's Sacha - jasje Italiaanse markt - tas The Body Shop

No comments:

Post a Comment