01/10/2016

Een zomer om nooit meer te vergeten!

Mijn lessen zijn ondertussen alweer 2 weken gestart. Na een vakantie van 3 maand vond ik het wel wat moeilijk om me aan te passen, maar het was super tof om iedereen terug te zien! Nu dat de vakantie er echt op zit, leek het mij leuk om eventjes terug te blikken op mijn vakantie. Klaar voor een overload aan foto's?

Deze zomer vond ik echt één van de beste dat ik al ooit gehad heb. Ik deed super veel leuke dingetjes, reisde van de ene plaats naar de andere, maar het was meer dan de moeite waard! De eerste reis die ik maakte was die met mama naar Turkije. Dit was een echte luilekkervakantie aan het zwembad en de zee.



Toen ik thuis kwam van Turkije was ik exact 1 dag thuis om valiezen uit te pakken en terug in te pakken. Daarna vertrok ik met papa naar de Lofoten in Noorwegen. Dit was een actievere reis. We gingen regelmatig wandelen en maakten ook verschillende boottochten. 



Na de reis naar Noorwegen was ik nog enkele weken thuis en deed ik verschillende uitstapjes met vrienden. Ik ging onder andere naar Pairi Daiza, Brugge en Nieuwpoort op stap. Aan het einde van de vakantie ging ik ook nog op citytrip naar Berlijn met een vriendinnetje. 



Hoe was jullie vakantie? Hopelijk hebben jullie even hard genoten als ik! 



No comments:

Post a Comment