02/09/2016

New beginnings


Exact 4 jaar geleden startte ik deze blog om mijn gedachten, fashion inspiratie en andere creatieve hersenspinsels een plaatsje te geven. Ondertussen is het al meer dan een jaar geleden dat ik hier iets online plaatste, maar ik was weer op zoek naar een leuke hobby en iets om mijn creativiteit te uiten. Daarom leek het mij leuk om 4 jaar na het begin van Inemiene, opnieuw te beginnen.

Zoals het bij iedere eerste ontmoeting gaat wil ik mij eerst even voorstellen. Klaar om 10 feitjes over mij te weten te komen zoals random dingetjes, dromen, bad habits,... 
  1. Laten we beginnen bij het begin. Ik ben Ine. 
  2. 12 december word ik 20 jaar. Help! Ik moet er nog altijd aan wennen dat ik al 19 ben en binnenkort ben ik alweer een jaartje ouder. 
  3. Ik ben student eventmanagement en start alweer mijn tweede jaar. 
  4. Pyjama's zijn hier favoriet! Al die cute printjes, leuke teksten, zachte stofjes en zooo comfy!
  5. Vrijwilligerswerk doen is één van mijn grootste dromen. Bij een lokale organisatie of in het buitenland maakt me niet zoveel uit. Je maakt er zoveel mensen gelukkig mee, daarom wil ik het ook doen.
  6. Mijn ouders zijn gescheiden wat er voor zorgt dat ik 2 woonplaatsen heb. Hiernaast zit ik ook nog eens op kot wat mijn 3e woonplaats is.
  7. Opstaan als mijn wekker gaat is niets voor mij. Meestal blijf ik nog veel te lang in mijn bed liggen.
  8. Sinds enkele jaren apprecieer ik de natuur steeds meer. Ik hou van wandelingen maken in de bergen, het bos of op het strand. 
  9. Ik kijk enorm op naar zelfstandige vrouwen, ook wel girlbosses. Vloggers, bloggers, stylistes, fotografes,... meestal leeftijdgenoten met mooie carrières waar ze zo hard voor werken, vind ik zo inspirerend. 
  10. Outfitsfoto's maken is een heel moeilijke opdracht voor mij. Ik kan mij nooit serieus houden waardoor ik wel zeker 5 foto's heb met vreemde gezichten of dwaze bewegingen en misschien 1 mooie. Natuurlijk zal ik ook af en toe eens een van de zoveel bloopers delen ;)
Hopelijk weten jullie nu een beetje beter wie ik ben. En nu...Wie zijn jullie? Ik zou jullie ook graag leren kennen, dus laat gerust een random fact over jezelf achter!

No comments:

Post a Comment