10/03/2015

Snapshots of the day


Hoi Hoi, hoe gaat het met jullie? Bij mij is het momenteel druk, druk, druk. Vorig weekend en ook het begin van de week bracht ik al snuffelend en hoestend door in de zetel met mijn laptop en een goeie portie meidenfilms als beste vriend. Aan het eind van de week voelde ik mij al iets beter, dus begon ik met het inhalen van al mijn schoolwerk. Dit is dan ook wat ik dit het volledige weekend gedaan heb... Deze week heb ik dus geen uitgebreide outfit, maar enkele snelle snapshots.

De outfit zelf is niet echt zeer speciaal aangezien het een relaxed weekendje was. Gewoon een simpele jeans, t-shirt, hemdje dat mijn grootmoeder gemaakt heeft en een leuk paar sokken. Dit allemaal verwerkt in een typische 'Ine-fotosessie', weinig pareltjes van foto's, maar toch toon ik ze jullie! Geniet ervan!
Hoe was jullie weekend? Genoten van het mooie lenteweer?

Springfield jeans / H&M t-shirt / hemdje gemaakt door oma / New Look sokken

2 comments:

  1. Leuke foto's! En wat een cute sokken :)

    ReplyDelete
  2. Hopelijk haal je je schoolwerk snel in! Tof dat je grootmoeder dat hemdje heeft gemaakt! Die zebrasokken zijn echt leuk!

    ReplyDelete