24/02/2015

Black and red


Eindelijk heb ik er één!! Ik was al een lange tijd op zoek naar een high waisted jeans en een zwarte broek. Iedereen draagt ze, maar ik vond er geen enkel die goed zat. Het leek wel alsof mijn lichaam er niet voor gemaakt was. Ik had de moed al lang verloren, gelukkig probeerde ik het toch nog eens opnieuw. In de Bershka vond ik hem, een mooie zwarte broek. En hij heeft ook een hogere taille, 2 in 1 dus. Voor mij mocht de taille nog iets hoger, maar het is beter dan niets he. Ik heb nu tenminste een zwarte broek. Nu nog een echte high waisted jeans vinden. Ik vind die trend zo leuk, de combinatie met crop tops is zalig! Ik hoop dat ik er snel één vind!
Wat vinden jullie van high waisted jeans en crop tops?

Bershka jeans / H&M bloesje / H&M sweater / Keds schoenen


3 comments:

  1. Super leuke look! Ik draag ook heel vaak high waisted broeken met crop tops :)

    ReplyDelete