29/08/2014

We're all a bit mad in here


Hallo iedereen, vorige week verstelde ik jullie dat ik geaccepteerd was voor mijn studie. Het leek mij leuk om wat enkele dingen van mijn toelatingsproef met jullie te delen. Ik had 3 verschillende taken, maar ik zal jullie er maar 1 tonen aangezien die het interessantst is voor jullie.

Er waren vijf thema's waaruit ik eentje mocht kiezen en een eigen interpretatie aan moest geven. Ik koos voor "15 minutes of fame". Met dit thema in mijn hoofd, moest ik 5 foto's maken die er op de een of andere manier bij pasten. Ik verkleedde mij als enkele bekende filmsterren (Jack Sparrow, Black Swan, Mad Hatter, Queen of hearts and Marilyn Monroe) en maakte daar selfies van. Natuurlijk was mijn uitleg voor de jury wat uitgebreider, maar ik wil jullie niet gaan vervelen met alle details. Moest je toch meer willen weten, mag je het natuurlijk altijd vragen.

Nu over de outfits, ik maakte bijna al mijn kostuums zelf. Het was veel werk, maar zo was het 100% wat ik zelf wou. Om mijn looks te vervolledigen vroeg ik een vriendin die super goed is met make-up om mij te schminken. Met haar hulp was het helemaal af. Ik ben echt zo trots op het resultaat!





And here are some backstage photos ;)



9 comments:

  1. Haha wat leuk gedaan! Die marilyn foto is leuk:)
    Liefs,x

    ReplyDelete
  2. These are so, so cool and so creative! I love them! :)

    ReplyDelete
  3. Oooooooooooh, Ik zou graag de uitgebreide versie horen! Ziet er zooo cool uit!
    En wow, je hebt dat allemaal zelf gemaakt *O* zo cool en de make-up is idd echt perfect! ^-^

    ReplyDelete
  4. Wooooow! Wat een tof overzicht en wat een creativiteit!
    Heel erg leuk om te zien! En respect voor je make-up skills!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zoals je kunt lezen in de blogpost, heeft mijn vriendin mijn make-up gedaan. Dus respect voor haar make-up skills! ;)

      Delete
  5. So cute. I think I love the Jack Sparrow outfit the most. Very imaginative and I'm impressed with your make up skills.

    Em x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Like you can read in the post, I didn't do my make-up my self ;) I know nothing about it :p Luckily my friend is really good in it ;)

      Delete