20/08/2014

Comeback with crop top and high waist shorts


Ja ja, hier ben ik terug :p Ik ben eindelijk terug na een hele lange tijd, misschien wel te lang. Maar ik kan jullie enkele goeie redenen geven. Ik had mijn eindexamens. Ik had heel veel werk voor mijn ingangsexamen voor volgend jaar. Maar dat werd allemaal beloond, want ik ben er door!!! Ik ben geaccepteerd!! Zo een opluchting. Ik ben ondertussen ook al 2 maal op reis gegaan, wat er voor zorgde dat ik bijna een volledige maand niet thuis was. Maar natuurlijk zijn dit maar wat uitvluchten voor het niet bloggen. Ik kan er niet onderuit dat ik lui ben en dus niet al te veel wou doen in de vakantie naast genieten. Tja, dat is Ine en zal waarschijnlijk altijd zo blijven?

Zo, nu kun je mijn bekentenis vergeten en gewoon herinneren dat ik terug ben? ;) Dit is de enige, maar ook onmiddellijk mijn favoriete outfit van op reis dat ik gefotografeerd heb. Ik hou van de combinatie high waist shorts en crop tops. Als ik kon, droeg ik het iedere dag.

Hopelijk hadden jullie ook een leuke vakantie!
See you next time







I'm wearing: Zara shorts and crop top


No comments:

Post a Comment