20/03/2014

Walk on the beach


Oooh, ik hou van de zee. Kijken naar de zonsondergang, lopen op de dijk, zonnen op het strand, genieten van de golven, foto's maken op het strand... Dat is precies wat ik vorige week deed. Ik nam mijn zussen mee (tegen haar zin) om foto's te maken van mijn outfit. Het licht was echt prachtig! En we hadden echt enorm veel plezier.

Mijn outfit was die dag niet zo speciaal, gewoon lekker comfortabel. Een jeans en t-shirt. Mijn trui is wel speciaal voor mij. Mijn moeder heeft die helemaal zelf gebreid voor mij. De trui is lekker groot en zacht. Het is echt zalig.



2 comments:

  1. Ooh, die trui ziet er echt comfy uit!
    Deze foto is supermooi trouwens:) http://1.bp.blogspot.com/-OcTwF052V7g/UyoFiLMX9lI/AAAAAAAABXY/6FOg5i1WpmI/s1600/P1050209.JPG
    (Kels, maar zit blijkbaar op Soren z'n account...:p)

    ReplyDelete
  2. Wauw, jou foto's zien er ook prachtig uit zeg! :) En ik kan me er helemaal in herkennen, ik zou ook nog eens naar de kust moeten trekken om men hoofd leeg te maken.

    ReplyDelete